Etykiety

foto (369) music (101) osobiste (284)

piątek, 16 października 2009

nierealne ogniska


Na początku lat 90-tych usłyszałem w Rozgłośni Harcerskiej a następnie kupiłem sobie kasetę 'Samo Życie (live)' polskiej kapeli punkowej Farben Lehre. To była jedna z moich ulubionych punkowych brygad. Inteligentne teksty i magnetyzujący wokal Wojtka Wojdy to było coś co chwytało za... serce :)
Kapela istnieje nadal, właśnie wydaje nową płytę. Tymczasem na youtube nawinął mi się fragment koncertu, na którym byłem i to w samym środku. Pamiętam że zostawiłem wtedy w tym piachu jeden rękaw mojej ulubionej stoczniowej koszuli flanelowej.



Ulubionym moim utworem FL pozostała jednak dość nietypowa jak na punkowy zespół ballada "Nierealne Ogniska", poświęcona zmarłemu krótko przed Jarocinem '93 Mariuszowi Zalewskiemu - wokaliście innej kultowej kapeli Strajk (w której grał zresztą Konrad Wojda - brat Wojtka). Łza się w oku kręci...

1 komentarz:

Wasyl pisze...

Zazdroszcze mlynka w Jarocku. Nie wiedzialem ze juz wtedy Malboro próbowało punkom wcisnac pety...