Etykiety

foto (369) music (101) osobiste (284)

czwartek, 5 listopada 2009

npś 1

Jak "powszechnie" wiadomo jestem pewnego rodzaju muzycznym maniakiem. Od czasów licealnych przez kilkanaście lat uzbierałem koło 2000 płyt CD. W dobie internetu w ciągu jednego roku przybywa mi pewnie kolejne 1000 albo i więcej. Jakiś czas temu zarzuciłem aktualizowanie katalogu płytowego. Sam zacząłem się w tym gubić. Z tej ilości ostatnio miewam myśli czy się tego wszystkiego w jednej chwili nie pozbyć. No może nie wszystkiego, ale tak z 95%. Póki jednak do tego nie doszło z okazji 5 listopada postanowiłem założyć na blogu cykl NPŚ czyli Najpiękniejsze Piosenki Świata. Wiem wiem, tytuł najmniej oryginalny z możliwych, ale z drugiej strony po cholerę wymyślać niewiadomojakie patetyczne lub dziwne hasła. A po co ten cykl? Nie mam pojęcia. Powody być może same się znajdą. Tak więc dzisiaj po prostu...

Piosenka nr 1.

5 komentarzy:

wu pisze...

plik jest chwilowo niedostępny. a pierwsza piosenka z plyty "only the names have been changed" ? to nie prośba na blogu,zaznaczam

Sevillian pisze...

link juz dziala jak widze...

Adam Kozlowski pisze...

Dzięki, bardzo ciekawe. I nawet zgadłem po zdjęciu co to za pani choć tylko znam ją z jednego teledysku... tfu, wideoklipu. Teledysk to jakiś taki bezprzewodowy i daleki dysk raczej. Time Capsule? :D

Sevillian pisze...

teledysków tej pani niestety nie znam. a time capsule niestety nic mi nie mówi. aczkolwiek przyznaję że mam tylko tą jedną płytę tejże (+ 2 jej zespołu), więc nie czuję się specjalistą...

Anonimowy pisze...

I to mówi Specjalista, który nie czuje się Specjalistą. :D Norma.;)