Etykiety

foto (369) music (101) osobiste (284)

poniedziałek, 16 listopada 2009

npś 2


Piosenka nr 1 trafiła na bloga i stała się NPŚ 1 dlatego że kilka dni wcześniej usłyszałem ją w radio. Zresztą po raz pierwszy od około 3 lat czyli od momentu jej wydania. Tym razem jest podobnie. Kilka dni temu mój ulubiony redaktor radiowy Piotr puścił w swojej audycji Piosenkę nr 2 (nie mylić z Blur). Pierwszy raz usłyszałem ten numer mniej więcej w tym samym czasie co NPŚ 1. Już nie pamiętam dokładnie w jakich okolicznościach, ale wydaje mi się że również w radiowej Trójce.
Piosenka "weszła" mi od pierwszych dźwięków. Eteryczna, zaśpiewana trochę nierealnym wokalem, bardzo przestrzenna. Typowo nocny utwór do słuchania w ciemności. Bardzo szybko zaopatrzyłem się w EPkę z tym kawałkiem. Cała płytka była zresztą warta grzechu. Jedna z najlepszych płyt (o ile można tak powiedzieć o EP-ce) 2006 roku.
Tak swoją drogą, podobnie jak NPŚ 1, stworzona przez kanadyjczyka.

Piosenka nr 2

Brak komentarzy: