Etykiety

foto (369) music (101) osobiste (284)

sobota, 9 stycznia 2010

na mroźno

Stało się. Po kilkunastu dniach mrozów między -20 a -10 stopni zamarzła Zatoka. Poprzednio zdarzyło się to kilka lat temu. Z buta można sobie przejść np. z Chałup do Pucka. Krajobraz księżycowy.
Na dodatek wieje sztormowy wiatr, który z jednej strony pięknie goni suchy śnieg po lodzie, a z drugiej bardzo utrudnia podziwianie tego wszystkiego "na żywo". Ciężko wyjść z samochodu.
Nie byłbym jednak oczywiście sobą gdybym na ten sztorm nie wyszedł i nie próbował robić zdjęć. Ostatecznie kilka klatek poszło, chociaż myślałem że mi ręce i nos odpadnie. No i ze 3 razy statyw mi odleciał, przy okazji wyginając o 90 stopni jedno z metalowych pokręteł. Po południu sporo się napociłem żeby ręcznie odgiąć je z powrotem.




(ostatnie foto: Jo)
.
Przy takich niecodziennych obrazach przychodzą też do głowy zupełnie inne dźwięki...

piosenka

4 komentarze:

roberto pisze...

Widzę, że zima dla nas wszystkich łaskawa w tym roku. To dobrze, znaczy się wszyscy grzeczni byli.

roberto pisze...

I piękne to nowe "profilowe" zdjęcie, ehhh...

Sevillian pisze...

zainspirowałeś mnie swoimi brylami kochany... ehhh...

Anonimowy pisze...

TOTALNIE. Ach...
:)

Pamiętam jak to profilowe zdjęcie było robione...;)