Etykiety

foto (369) music (101) osobiste (284)

czwartek, 30 czerwca 2011

między nami foto-freakami

Nie jestem (albo raczej staram się nie być) maniakiem foto-sprzętowym, chociaż pewnie wiele osób widząc moich 10 aparatów miałoby odmienne zdanie. "Doświadczenie" podpowiada mi jednak, że naprawdę jestem cienkim bolkiem w porównaniu do niektórych "fotografów", z którymi o zdjęciach ciężko jest porozmawiać, natomiast o sprzęcie, kartach pamięci, matrycach (bo różnice między negatywami to już temat raczej passe) i innych coraz mniej dla mnie zrozumiałych tematach - jak najbardziej.
Dzięki koledze obejrzałem dzisiaj filmik, który nadaje jednak takiemu "zbieractwu" pewien nieoczekiwany sens. Gdybym miał więcej czasu to kto wie, może i zmieniłbym zdanie na temat "fotografów"...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

http://www.youtube.com/results?search_query=rolajking&aq=f